Magyarország
Magyar Péter: 1956 zsinórmérték, nemzeti minimum
Betűméret:             

Zsinórmértéknek, nemzeti minimumnak nevezte 1956-ot a Tisza Párt elnöke pártjának a forradalom és szabadságharc 68. évfordulója alkalmából Budapesten, a Széna téren rendezett megemlékezésén.

Magyar Péter kijelentette: arra a Magyarországra kell hasonlítanunk, amely az összefogást választotta, és kimondta, hogy elég volt az elnyomásból.

„Ma ugyanúgy történelmet írunk, ezzel az elszántsággal, erővel vágunk neki az előttünk álló, szűk másfél évnek” – tette hozzá.

Azt mondta: a legkeményebb hatalom is meghátrál, ha látja, hogy kellőképpen erős ellenféllel áll szemben. (MTI)

Az Ön hozzászólása

1000 leütés maradt még
Eddigi hozzászólások
Yoga11 (*.*.160.9)
2024. NOVEMBER 1. [ 17:56 ]

Drága Pad, lehet határozott a véleménye, de a tapasztalata nem lehet határozott, csak a mindenkor érvényes előítélete. Nincs határozott meg határozatlan tapasztalat🫠


Érett Ifjú (*.*.184.120)
2024. NOVEMBER 1. [ 10:31 ]

Pad, nem erőltetem, de nem is vártam mást Öntől. Az érdekesség az, hogy a balosok meg mindég jobbosnak titulálnak.


Pad (*.*.191.124)
2024. OKTÓBER 31. [ 16:00 ]

Kár ezt erőltetni ifjú, nekem az a határozott tapasztalatom, hogy akik azt mondják magukról, hogy se nem jobb- se nem baloldaliak, azok végül mégis mindig csak a balos szövegeket adják elő!


Érett Ifjú (*.*.184.120)
2024. OKTÓBER 30. [ 17:47 ]

Pad, nem szoktam más oldalakon kommentelni, mert nem jut idő rájuk. Viszont ezen az oldalon Ön és néhány társa időnként olyan hangnemet enged meg magának, ami nem kellene hogy része legyen a közbeszédnek. Ezt számomra elfogadhatatlan minden ideológiai előítélet nélkül. Elég baja az Magyarországnak, hogy a közbeszéd olyan amilyen, hogy a legszebb szavak, mint szabadság (liberale), család, stb., egyik vagy másik oldalon szitokszóvá váltak. Ezért mindig az aktuális hatalomnak kell viselnie a felelősséget. Egyébként, nyugodjon meg, nem vagyok sem jobb, sem bal oldali, inkább próbálok a saját fejemmel gondolkodni.


Ylva (*.*.5.64)
2024. OKTÓBER 30. [ 9:51 ]

Köszönöm... Fel kéne fogni, hogy ezek a problémák, amik másoknak megvannak, Önt is érinteni fogják, amint a rendszernek nem tetsző helyen van, vagy nem érdeke kiszolgálni. Naivság azt hinni, hogy nem így lesz. Lehetnénk ennyivel szolidárisabbak, miközben már a tetőt is ellopják a fejünk fölül.


Pad (*.*.191.16)
2024. OKTÓBER 29. [ 18:43 ]

Ylva teljesen értelmetlen dolgokat zagyvál össze! Ifjú, 5 nappal ezelőtti kérdésem ez volt: "Hadd kérdezzem meg ifjút, hogy amikor bizonyos magyarországi függelenobjektív oldalak kommentelői szidják, gyalázzák Orbánt, a kormányt, a szavazóit és a határon túliakat, akkor őket is rendre szokta-e utasítani, vagy olyankor meg se mukkan?" Annak kapcsán kérdeztem, hogy mivel magának nem tetszenek a megnyilvánulásaim, más esetben, másokat (konkrétan az agresszív balliberálisokat) is számonkéri-e?


Érett Ifjú (*.*.184.120)
2024. OKTÓBER 29. [ 10:47 ]

Pad, mi volt a kérdés?


Ylva (*.*.164.237)
2024. OKTÓBER 28. [ 19:36 ]

Azért emlegetik ennyire a támogatásokat, mert az egyéni érdekeknél tovább nem látnak. Csak remélni tudom hogy idővel mindenki felfogja: azzal, hogy nem csak magamra gondolok, másnak is jobb lesz. És akkor nem kell nekem fényűző életet élni, inkább leadok belőle csak másnak is jó legyen.


Dokoli (*.*.37.165)
2024. OKTÓBER 28. [ 10:30 ]

Szélhámos. A támogatói is.


Yoga11 (*.*.160.9)
2024. OKTÓBER 27. [ 19:19 ]

Vajdasági magyarként nekem már kellemetlen, hogy a vitázók néhánya ennyire hajaz a támogatásokra ... Bár ne írják le, ne lássa ország-világ, mire hajtanak...


Pad (*.*.191.29)
2024. OKTÓBER 27. [ 18:56 ]

Ennyire vitaképes az ifjú: kérdésekre nem válaszol, helyette kijelenti, hogy neki van igaza és punktum!


Garai László (*.*.44.120)
2024. OKTÓBER 27. [ 12:54 ]

A puding próbája az evés. A vajdassági médiának meg kell kérdeznie Magyaar Pétert, miként viszonyul a támogatásokhoz, a határon túli magyarokhoz. Mennyivel kapnának többet tőle. Egyből kiderül, hogy Horgostól Bácskertesig "mennyivel jobban élhetnének".


Realista (*.*.34.18)
2024. OKTÓBER 26. [ 20:41 ]

Még hogy a nyikhaj majd elintézi,h jöjjenek az Eu-s pénzek....aha...csak abból a magyar emberek egy fityinget sem fognak látni....lenyúlják ők azt 100%-ban...erre mérget vehet mindenki! Azt viszont elhiszem,h jó sok hitelt vennének fel...amennyit csak lehet.....és persze abból sem látna senki semmit...hadjuk már a süket dumát!


Érett Ifjú (*.*.184.120)
2024. OKTÓBER 26. [ 19:14 ]

Pad, úgy látom, az Ön józan esze valóban világgá ment, nem tűrte a sok zagyvaságot, amit itt összehord. Az Ön és eszmetársai gondolatmenetével az az alapvető gond, hogy elhiszik azt a mesét, hogy Magyarország és a magyar nép érdeke egyenlő Orbán Viktoréval. Hát nem. NBK-nak üzenem, hogy ennek a mesének a végén is győzedelmeskedni fog a jó, de addig még sok mesebeli fordulatot fogunk megélni, olyat, ami Önnek egyáltalán nem fog tetszeni.


Pad (*.*.197.217)
2024. OKTÓBER 25. [ 17:17 ]

Az a fő gond egyesekkel, hogy miközben ugyanazt a filmet nézzük mindannyian, mégis teljesen mást látunk. Olyanokat mondanak be, hogy a józan ész világgá megy! Nem tudok mit kezdeni az afféle bemondásokkal, hogy itt is sokkal jobban élhetnénk, ha Magyarországon másik kormány lenne. Ugyan mitől lenne jobb? Mert bármikor, amikor az mszp-szdsz és hazaáruló elődjei voltak hatalmon, abból soha semmi jó nem származott. És nem is vagyok hajlandó esélyt adni egy ilyen frissen létrejött alakulatnak, melynek fanatikus szavazói ugyanazok, akiktől soha semmi jót nem lehet várni!


Ylva (*.*.225.174)
2024. OKTÓBER 25. [ 11:09 ]

Monk: Őszintén sajnálom Önt és a többi említett személyt is, hogy nem látják, mennyivel jobban élhetnének, ha egy kompetens kormány segítené a vajdasági magyarokat is.


Monk (*.*.190.217)
2024. OKTÓBER 25. [ 10:01 ]

Méghogy Vajdaság utolsó lehetősége a Tiszapárt, ez a megállapitás a vicc kategóriába tartozik, minősiti azt aki ilyet állit! M P egy gátlástalan szélhámos. Különben, Pad, Garai, és Nagy Bata véleménye tökéletes! Az idő majd bizonyitja, hogy merre van az arra!


Ylva (*.*.143.2)
2024. OKTÓBER 25. [ 7:21 ]

Egészen durva, hogy milyen mértékben mondják fel és írják le az orbáni propagandát, azon túl pedig nem látnak. Pad: azért az egyetlen lehetősége, mert az egész régióban kell gondolkodni és Orbán évtizedes károkat okozott itt is.


Nagy Bata Károly (*.*.88.149)
2024. OKTÓBER 24. [ 23:02 ]

"Pad"-nak ismét, és újfent igaza van! Úgyszintén a magyar kormánynak is - igaza van, és igaza lesz! Nagyon szomorú, elkeserítő is, hogy sokan (a jó ég tudja, mi okból, és miért) ezt nem akarják látni. Jó, tudom, tapasztalom, hogy az "istenadta nép" igen alacsony szellemi szinten éli beszűkült világát. Gondolkodni, tájékozódni nem akar, vagy képtelen(?) rá, de véleménye az van! Aki pedig nem tapsol hitvány, minden alapot nélkülöző "véleményéhez", azt becsmérli, mocskolja, fröcsögi rá nyálát. Nagyon szánalmas figurák, akik egy tál lencséért eladnák hazájukat, magyarságukat, kereszténységüket, Európát. Egyszerűen nem értem, hogy lehet nem látni, mire megy a "játék": Tönkre tenni Európa gazdaságát, népességét fölhigítani valamiféle előemberekkel, eltörölni a nemzetállamokat, és fölszámolni a társadalom tartópillérét, a családot. Igaz, kevesen vannak, de annál hangosabbak és mindenhol megjelennek - elkeserítő!!! De remélem, úgy mint a mesékben, a mi világunban is a jó fog diadalmaskodni.


Pad (*.*.197.88)
2024. OKTÓBER 24. [ 21:24 ]

Látom a mimózalelkű tiszaimádók rám találtak. Nos, én személy szerint semmilyen támogatást nem kapok Magyarországról, példának hoztam fel néhány dolgot. Az igazi vízválasztó szerintem a kettős állampolgársági hozzáállás volt, nem véletlen, hogy itt alig kap szavazatot a baloldal. A tisza párt kimutatta a foga fehérjét, ma mindenben a magyar érdekek ellen szavazott az ep-ben. És akik az ilyen pártokat, politikusokat támogatják, hadd nevezzem annak őket, aminek tartom az ilyen alakokat. Meg lehet sértődni! Hadd kérdezzem meg ifjút, hogy amikor bizonyos magyarországi függelenobjektív oldalak kommentelői szidják, gyalázzák Orbánt, a kormányt, a szavazóit és a határon túliakat, akkor őket is rendre szokta-e utasítani, vagy olyankor meg se mukkan? Mert látom, itt nagyon szeret fontoskodni meg számonkérni azokat, akik nem a balliberális szekeret tolják.


Garai László (*.*.44.120)
2024. OKTÓBER 24. [ 19:19 ]

Magyar P. és pártja színtiszta kreálmány külföldi pénzen. Pár héten belül felfuttatta a pénzeső, bolondgomba egyik napról a másikra. A vajdasági magyar szavazót nincs esélye megtéveszteni, se az erdélyit. Kár vele itt erőlködni. Magyarországon van pár millió elégedetlen, jó pár millió finnyásnak meg így se jó, úgy se jó - könnyen beállatnak mögé, de 5 perc múlva bárki más - ígérgető - szekerét is tolni. Ha Trump győz, a gazdi kifarol mögüle, ha nem akkor meg még odébb a választás - addigra megunják.


Érett Ifjú (*.*.184.120)
2024. OKTÓBER 24. [ 17:58 ]

Pad, ha azt mondom, hogy a modora alpári, akkor túlzottan visszafogott vagyok. És még Ön beszél demokráciáról? A moderátornak meg üzenném, hogy igyon valami rendes kávét, hogy éberebb legyen, hátha kiterjed a figyelme az ilyen megengedhetetlen modorú hozzászólásokra is. Pad-ot kérdem, hogy mivel szolgált Ön rá hogy ilyen - olyan támogatásokat kapjon olyan pénzekből, amelyekért másik ember keményen megdolgozott? A prosperitátis pénzekből morzsák jutottak az arra érdemesnek minősített kisembereknek, a 2/3-át pedig 8- 10 itteni oligarha között osztották el.


Yoga11 (*.*.160.9)
2024. OKTÓBER 24. [ 16:55 ]

Pad! Volt már ön Covidos? Annak tudható be, hogy így "kiszaladt a száján" a vajdasági magyarok többségének megpecsételése, hogy csak a támogatások miatt szavaznak a Fideszre? Megjegyzem, már képtelen kulturált kommunikációra is, állandóan idiótáz valakit, ha ellentétes véleményt formál, mint amit ön képvisel.


Pad (*.*.197.88)
2024. OKTÓBER 24. [ 14:32 ]

Újabb idióta jelent meg az oldalon, ylva néven. Csak tudnám, honnan kerülnek ide ennyien?? Mégis mi a túrót jelent az, hogy ez az utolsó lehetőség a Vajdaságban???? Megmondta a poloska, hogy ha ne adj Úristen kormányra kerül, rögtön feladja a magyar szuverenitást. Aztán az iskolakezdési támogatást a magyar diákoknak és a prosperitati fejlesztéseket is el lehetne felejteni kezdetnek. Pontosan úgy fognak táncolni, ahogy wéber és urzula fütyül majd. Bár megjegyzem, egyes balliberális hatökröknek nem ártana szembesülni, mivel járna ennek a beképzelt, arrogáns, önimádó nyikhajnak a kormányzása, hogy megjegyezzék egy életre, hogy ezekre nem szabad szavazni!


Yoga11 (*.*.160.9)
2024. OKTÓBER 24. [ 13:22 ]

Friss felmérések szerint már be-előzte a kormánypártokat, de ami még meglepőbb, hogy a felmérés szerint már a megkérdezettek 71%-a szerint rossz irányba mennek a dolgok a magyar kormány politikájával. Még a Fidesz szavazóinak 18%-a is úgy véli. Kényelmetlen lehet egy ilyen nyúlfarknyi tájékoztatást adni a fenti eseményről...


Ylva (*.*.233.10)
2024. OKTÓBER 24. [ 10:52 ]

A Tisza jelenti az egész magyarság jövőjét! Ez az utolsó lehetőségünk itt Vajdaságban is.


A türk országok szerepe Magyarország energiaellátásában kulcsfontosságú, ha olcsó energiát szeretnénk, ahhoz barátok kellenek, nem ellenségek - jelentette ki a miniszterelnök a Facebook-oldalán szerdán. Orbán Viktor a Türk Államok Szervezetének informális budapesti csúcstalálkozója kapcsán emlékeztetett, az ukránok...
2025. MÁJUS 21.
[ 18:06 ]
Magyarország minden területen készen áll a stratégiai együttműködés fejlesztésére a türk államokkal, ebből ugyanis hazánk már az eddigiekben is sokat profitált - jelentette ki Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szerdán Budapesten. A minisztérium közleménye szerint a tárcavezető a Türk Államok...
2025. MÁJUS 21.
[ 12:04 ]
Háborúellenes költségvetésnek nevezte a 2026-os költségvetést a nemzetgazdasági miniszter a törvényjavaslat szerdai általános vitájában az Országgyűlésben. Nagy Márton azt mondta, a jövő évi költségvetés a Magyarország szomszédjában folytatódó háború káros hatásainak kivédését célozza, és középpontjába...
2025. MÁJUS 21.
[ 11:11 ]
Beolvasás folyamatban
TÁMOGATÓNK
Ministerelnökség | Nemzetpolitikai Államtitkárság - logóBethlen Gábor Alap - logó